Kim jesteśmy ?

Jesteśmy największym zespołem serwisowym w Polsce zapewniającym kompleksowe wsparcie dla platformy Microsoft Dynamics.

Nasz zespół składa się z konsultantów aplikacyjnych, posiadających szeroką wiedzę z zakresu modułów systemu, oraz konsultantów technicznych odpowiedzialnych za poprawną konfigurację procesów wspieranych przez system.

„Trzon naszego zespołu stanowią konsultanci pracujący z Microsoft Dynamics jeszcze od wersji 4.0. Swoje doświadczenie zdobywali przez lata na wdrożeniach w Polsce i zagranicą. Dlatego jako zespół jesteśmy jednym z najlepszych w tym regionie."

Marcin Michalik
Dyrektor Działu Serwisu

Jak pracujemy? Dlaczego my?

Twój Partner Microsoft Dynamics 365

microsoft partner wpartner roku 2017

Jako Bonair wyróżnia nas wszechstronność Poznaj nasze kompetencje CRM, BI i ERP

Jak pracujemy ?

Serwis systemów wymaga nie tylko obszernej wiedzy na temat rozwiązania informatycznego i możliwości jego konfiguracji, ale przede wszystkim dogłębnej znajomości merytorycznej obszarów związanych z wdrażanymi modułami – takich jak rachunkowość, zarządzanie zasobami ludzkimi, finanse, logistyka, kontroling.

Koncentrujemy się na tym, aby zapewnić Klientom nie tylko sprawny system, ale przede wszystkim wymierną wartość biznesową realizującą cele Klienta. Zapewniamy obsługę systemu w taki sposób, aby był on dopasowany do wciąż zmieniających się regulacji prawnych i legislacyjnych oraz sytuacji rynkowej.

Zespół wsparcia Bonair świadczy wsparcie techniczne i funkcjonalne na bieżąco dla Dynamics Ax 4.0. 2009, 2012 i Dynamics 365 oraz wszystkich wersjach Microsoft Dynamics CRM. Każde zgłoszenie przypisywane jest do poziomu wsparcia zapewniającego najszybsze obsłużenie.

Wspieramy i pomagamy na wszystkich poziomach. Porozumiewamy się językiem firmy naszego klienta, a nie aplikacji.

Chcesz wiedzieć więcej?
Jeśli klient widzi szybko efekty naszej współpracy – lepiej ocenia naszą pracę

Rozwijamy Microsoft Dynamics

Microsoft Dynamics to platforma pozwalająca nam budować rozwiązania na miarę potrzeb naszych Klientów. Rozwijamy Microsoft Dynamics dopasowując go do zmieniającego się prawa czy sytuacji ekonomicznej. Szukając najlepszych rozwiązań, tworzymy dedykowane produkty odpowiednie dla konkretnej branży lub przedsiębiorstwa, które na stałe wpisują się pakiet naszych usług.

  • Jednolity Plik Kontrolny - Zapewnij swojej firmie integralność danych księgowych i pełną zgodność z prawem. Kompleksowe rozwiązanie pozwalające na kolekcjonowanie, formatowanie i weryfikację danych oraz sprawne ich przesyłanie i archiwizację. Poznaj rozwiązanie JPK dla Microsoft Dynamics 365 i usprawnij swoje procesy raportowania.
  • Split Payments - Korzystaj z mechanizmu podziału płatności w rozliczeniach z dostawcami i klientami bezpośrednio w systemie Microsoft Dynamics. Nasze rozwiązanie opracowane jest w trzech wersjach funkcjonalnych: od wersji Light spełniającej podstawowe wymogi, po Corporate skierowanej do dużych grup kapitałowych.
  • RODO dla Dynamics - Osiągnij zgodność z nowymi wymogami w zakresie poufności i ochrony danych. Pakiet Bonair GDPR Ready dla Paltformy Microsoft Dynamics 365, wspiera procesy w obszarach ERP, CRM i HR, dostarczając narzędzia pozwalające zapewnić bezpieczeństwo pozyskiwanych, przetwarzanych i powierzanych danych osobowych.
Chcesz wiedzieć więcej?
Jesteśmy zespołem, który wierzy w ten produkt od pierwszych jego wersji.

Wsparcie jakiego potrzebujesz

Zespół Bonair to jeden z największych centrów wsparcia dla produktów Microsoft Dynamics w regionie CEE.

  • Wsparcie 24/7

    Jesteśmy w stanie uruchomić usługę wsparcia w dowolnych ramach czasowych.
  • Mówimy w języku klienta

    Pierwsza linia wsparcia obsługiwana nie tylko w języku polskim
  • Prosta komunikacja

    Nasz zespół zaproponuje najbardziej efektywny kanał komunikacji. Posługujemy się portalem zgłoszeniowym, telefonem, pocztą elektroniczną lub komunikatorem.
  • Elastyczna oferta

    Każda oferta wsparcia budowana jest w oparciu o potrzeby klienta. Proponujemy rozwiązania oparte na naszych doświadczeniach i z nich wspólnie składamy odpowiedni pakiet.
Jeśli klient widzi szybko efekty naszej współpracy – lepiej ocenia naszą pracę

Na takie pytania odpowiadamy:

  • “Czy można zrestartować moje hasło?”
  • “Chciałbym zarejestrować nowego odbiorcę, ale jego płatności będą realizowane przez jego centralę. Jak to zrobić?”
  • “Jak mogę ustawić automatyczne księgowania?”
  • "Jak w CRM mogę ponownie otworzyć potecjalnego klienta?"
  • “Mamy problem z kopiami bezpieczeństwa naszej bazy. Możecie nam pomóc?”

Wspieramy systemy:

  • Microsoft Dynamics AX 4.0
  • Microsoft Dynamics AX 2009
  • Microsoft Dynamics AX 2012
  • Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations
  • Microsoft Dynamics CRM 2011
  • Microsoft Dynamics CRM 2013
  • Microsoft Dynamics CRM 2015
  • Microsoft Dynamics 365 for Customer Engagment

Daj nam znać o swoich potrzebach

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

BONAIR S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej: Bonair) niniejszym informuje, że jest administratorem Pani/Pana danych osobowych podanych przez Panią/Pana w formularzu kontaktowym. Więcej
  1. dane kontaktowe Bonair to: adres: BONAIR S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Wincentego Rzymowskiego 34, 02-697 Warszawa
  2. Bonair przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu kontaktu z Panią/Panem w związku
    z wypełnieniem przez Panią/Pana formularza kontaktowego (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO prawnie uzasadniony interes Bonair, tj. kontakt z osobami zainteresowanymi współpracą z Bonair);
  3. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane zaufanym kontrahentom Bonair tj. podmiotom świadczącym usługi doradcze, konsultacyjne, prawne, informatyczne, pocztowe, kurierskie oraz zaufanym podmiotom współpracującym z Bonair w zakresie świadczenia usług na rzecz klientów i kontrahentów Bonair;
  4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
  5. Pani/Pana dane osobowe w zakresie danych kontaktowych będą przetwarzane do dnia upływu 10 lat od dnia pierwszego kontaktu ze strony Bonair lub do dnia wykonania złożonego przez Panią/Pana wniosku o usunięcie danych lub sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
  1. jest Pani/Pan uprawniony do
    1. żądania od Bonair dostępu do swoich danych osobowych;
    2. sprostowania swoich danych osobowych;
    3. sprzeciwu do przetwarzania danych osobowych;
    4. ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych;
    5. usunięcia swoich danych osobowych;
    6. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  1. podanie danych osobowych jest warunkiem skontaktowania się z Panią/Panem, a brak podania wyżej wskazanych danych uniemożliwia kontakt z Panią/Panem;
  2. nie podlega Pani/Pan decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, które wywołuje wobec Pani/Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Panią/Pana wpływa.
Mniej