Dla firm z branży Retail tworzymy rozwiązania dopasowane do rosnących potrzeb rynku sprzedaży bezpośredniej i cyfrowej za pomocą Microsoft Dynamics 365 (Commerce).

Transformacja cyfrowa konsumentów, która dokonuje się od wielu lat na naszych oczach, przyczyniła się do zmiany zwyczajów zakupowych, a co za tym idzie, także do zmiany oczekiwań wobec rynku retail (sprzedaż detaliczna) i wypracowania rozwiązań ERP dla branży retail. Jednocześnie to właśnie retail odpowiada na rosnące potrzeby rynku sprzedaży bezpośredniej i cyfrowej w szczególności w sferze łatwego dostępu do oferty, jej ściślejszego dopasowania do konkretnego Klienta, a także mobilności zakupów. Efektywność proponowanego przez nas rozwiązania Microsoft Dynamics Retail pozwala obecnie na uproszczenie ścieżki zakupowej i zagwarantowanie przyjemnych doświadczeń konsumentów w kontakcie z danym detalistą.

Microsoft Dynamics Retail to system ERP dedykowany dla branży sprzedaży detalicznej, który wspiera procesy biznesowe i zapewnia określone korzyści:

  • Budowa lojalności wobec marki poprzez zatroszczenie się o pozytywne doświadczenia Klientów w różnych kanałach sprzedaży.
  • Uproszczenie sprzedaży detalicznej, dzięki wdrożeniu procesów wspierających realizacje zamówień, oraz usprawnienie współpracy pomiędzy pracownikami i zwiększenie efektywności zarządzania personelem.
  • Strategiczne planowanie i sprzedaż z wykorzystaniem mechanizmów, pozwalających zwiększyć rentowność sprzedaży poprzez umieszczenie towarów w odpowiednim czasie we właściwych sklepach i w dostosowanej cenie.
  • Optymalizacja łańcucha dostaw, oparta o śledzenie wymagań klientów, co pozwala na odpowiednie zaplanowanie łańcucha dostaw i obniżenie kosztów operacyjnych.

Nasze rozwiązania Dynamics Retail nastawione są na spersonalizowanie zakupów w wielu kanałach, aby zapewnić konsumentowi wrażenie dopasowanej do jego potrzeb oferty. Wdrożenie stosownych rozwiązań ERP dla branży retail pozwala na scentralizowanie oraz bezpieczny dostęp do danych, umożliwiających tworzenie kanałów interakcji między klientami, dostawcami, a detalistami. Wierzymy, że technologia staje się ważnym elementem i wraz z odpowiednim systemem ERP dla branży retailu stanowią poniekąd asystenta sprzedaży detalicznej, dzięki czemu oprogramowanie Microsoft Dynamics Retail odpowiada na potrzeby rynku sprzedaży bezpośredniej i cyfrowej. Mamy bowiem na uwadze, że w momencie, w którym Klienci dokonują zakupu, kupują nie tylko konkretny towar, ale też doświadczenie. Właśnie dlatego coraz więcej detalistów zwraca większą uwagę na kontrolę nad łańcuchem dostaw, aby zagwarantować możliwie najlepsze doświadczenie Klientom.

 

Poznaj nasze ostanie wdrożenia dla branży retail:

Komputronik Biznes logo2Komputronik Biznes pomaga innym firmom i organizacjom dynamicznie rosnąć dzięki odpowiednio dobranym rozwiązaniom IT. Dlatego, gdy poznańska firma zdecydowała o wdrożeniu nowego systemu CRM u siebie, miała wyjątkowo wysokie wymagania. Jej wybór padł na system Microsoft Dynamics 365 for Sales, zintegrowany z chmurowymi aplikacjami Office 365.

Komputronik Biznes poszukiwał rozwiązania, które zapewniłoby firmie:

  • lepszą wiedzę o klientach (historia sprzedaży, rentowność, ocena potencjału)
  • lepszą organizację pracy (efektywne zarządzanie pracą zespołów, płynny obieg informacji, eliminacja błędów oraz zbędnych lub dublujących się działań)
  • większe bezpieczeństwo finansowe (mechanizmy kontroli płatności, lepsza ocena ryzyk projektów)

Dowiedz się więcej o tym wdrożeniu: Komputronik Biznes postawił na Microsoft Dynamics 365 for Sales

 

Costa logo6Costa Coffee Polska SA (dawniej CHI Polska SA) właściciel sieci kawiarni, lider na rynku polskim, rozwija się dynamicznie. Widać to po rosnącej liczbie lokali – obecnie w całej Polsce jest ich 62, a pracuje w nich prawie 800 osób. Zarządzanie tak dużą i rozproszoną firmą wspomaga system Microsoft Dynamics AX. 

Główne korzyści biznesowe wynikające z wdrożenia:

  • zwiększenie efektywności pracy
  • eliminacja ręcznego wprowadzania danych
  • znacznie szybsze działanie systemu
  • możliwość szybkiego i samodzielnego tworzenia raportów
  • skalowalność systemu – możliwość jego rozbudowy wraz z rozwojem firmy

Dowiedz się więcej o tym wdrożeniu: Microsoft Dynamics AX w Costa Coffee

 

Case Study

Costa

Mercator Medical

PGE Zaklad Energetyczny Bialystok

e-max.it: your social media marketing partner