Microsoft Dynamics Retail - odpowiedź na rosnące potrzeby rynku sprzedaży bezpośredniej i cyfrowej

Transformacja cyfrowa konsumentów, która dokonuje się od wielu lat na naszych oczach, przyczyniła się do zmiany zwyczajów zakupowych, a co za tym idzie, także do zmiany oczekiwań wobec rynku retail (sprzedaż detaliczna) i wypracowania rozwiązań ERP dla branży retail. Jednocześnie to właśnie retail odpowiada na rosnące potrzeby rynku sprzedaży bezpośredniej i cyfrowej w szczególności w sferze łatwego dostępu do oferty, jej ściślejszego dopasowania do konkretnego Klienta, a także mobilności zakupów. Efektywność proponowanego przez nas rozwiązania Microsoft Dynamics Retail pozwala obecnie na uproszczenie ścieżki zakupowej i zagwarantowanie przyjemnych doświadczeń konsumentów w kontakcie z danym detalistą.

Microsoft Dynamics Retail to system ERP dedykowany dla branży sprzedaży detalicznej, który wspiera procesy biznesowe i zapewnia określone korzyści:

  • Budowa lojalności wobec marki poprzez zatroszczenie się o pozytywne doświadczenia Klientów w różnych kanałach sprzedaży.
  • Uproszczenie sprzedaży detalicznej, dzięki wdrożeniu procesów wspierających realizacje zamówień, oraz usprawnienie współpracy pomiędzy pracownikami i zwiększenie efektywności zarządzania personelem.
  • Strategiczne planowanie i sprzedaż z wykorzystaniem mechanizmów, pozwalających zwiększyć rentowność sprzedaży poprzez umieszczenie towarów w odpowiednim czasie we właściwych sklepach i w dostosowanej cenie.
  • Optymalizacja łańcucha dostaw, oparta o śledzenie wymagań klientów, co pozwala na odpowiednie zaplanowanie łańcucha dostaw i obniżenie kosztów operacyjnych.

Nasze rozwiązania Dynamics Retail nastawione są na spersonalizowanie zakupów w wielu kanałach, aby zapewnić konsumentowi wrażenie dopasowanej do jego potrzeb oferty. Wdrożenie stosownych rozwiązań ERP dla branży retail pozwala na scentralizowanie oraz bezpieczny dostęp do danych, umożliwiających tworzenie kanałów interakcji między klientami, dostawcami, a detalistami. Wierzymy, że technologia staje się ważnym elementem i wraz z odpowiednim systemem ERP dla branży retailu stanowią poniekąd asystenta sprzedaży detalicznej, dzięki czemu oprogramowanie Microsoft Dynamics Retail odpowiada na potrzeby rynku sprzedaży bezpośredniej i cyfrowej. Mamy bowiem na uwadze, że w momencie, w którym Klienci dokonują zakupu, kupują nie tylko konkretny towar, ale też doświadczenie. Właśnie dlatego coraz więcej detalistów zwraca większą uwagę na kontrolę nad łańcuchem dostaw, aby zagwarantować możliwie najlepsze doświadczenie Klientom.

Case Study

Costa

Mercator Medical

PGE Zaklad Energetyczny Bialystok

e-max.it: your social media marketing partner