Uzupełniamy Microsoft Dynamics 365 o funkcje dedykowane dla sektora usług profesjonalnych, wspierając naszych klientów w efektywnym zarządzaniu zasobami i kontrolowaniu kosztów.

Dynamika zmian w zakresie zapotrzebowania na dostosowanie rozwiązań technologicznych w branży usług profesjonalnych do oczekiwań klientów oraz potrzeb w zakresie optymalizacji kosztów i procesów wymaga wprowadzenia nowatorskich rozwiązań. Powinny umożliwiać elastyczne reagowanie na zmiany oraz zapewniać proste wdrożenie w możliwie najkrótszym czasie nowych funkcjonalności. Nowoczesne narzędzia IT, jak Microsoft Dynamics 365, dają możliwość zdobycia przewagi konkurencyjnej w zakresie m.in. obsługi klienta, zarządzania zasobami bądź monitorowania kosztów.

ERP dla branży usług profesjonalnych

Przygotowywane dla naszych kontrahentów z branży usług profesjonalnych (m.in. banków) rozwiązanie ERP pozwala zoptymalizować procesy na wielu płaszczyznach, tworząc efektywny system usprawniający prowadzenie usług. Rozumiemy, że przedsiębiorstwa zapewniające specjalistyczne świadczenia (jak m.in. usługi finansowe) kładą szczególny nacisk na optymalizację zarządzania relacjami z Klientem, co przekłada się na budowanie lojalności. Nadzorowanie musi uwzględniać także monitorowanie własnymi zasobami oraz stałe monitorowanie kosztów. Efektywne planowanie i weryfikacja budżetu są kluczem do poprawy wyników przedsiębiorstwa, dlatego firmy z branż usług profesjonalnych stoją przed trudnymi wyzwaniami, jak:

  • Transformacja usług
  • Bieżące budżetowanie i kontrola wyników finansowych
  • Sprawne zarządzanie zasobami – zespoły (zespoły serwisowe, konsultanci itp.)

Funkcjonalności wykorzystywane przez firmy z branży usług profesjonalnych

Microsoft Dynamics 365 umożliwia osiągnięcie realnych korzyści w postaci poprawy wyników finansowych, automatyzacji procesów, czy precyzyjnego zarządzania. Nowoczesny interfejs użytkownika wraz z rozbudowanym zakresem opcji i dostosowanym do potrzeb konkretnej firmy aplikacyjnym systemem umożliwiają korzystanie z szeregu funkcjonalności oprogramowania ERP. Do szczególnie przydatnych funkcjonalności wykorzystywanych przez firmy świadczące usługi profesjonalne można zaliczyć między innymi:

  • Zarządzanie projektami i ich obsługa księgowa - Microsoft Dynamics 365 zapewnia zintegrowanie wszystkich ważnych źródeł danych wewnątrz organizacji, co usprawnia proces planowania oraz zarządzania projektami, ponadto dostarcza narzędzi do przygotowania precyzyjnych prognoz.
  • Zarządzenie relacjami z klientamioprogramowanie ERP pozwala na spersonalizowanie obsługi klienta na różnych etapach kontaktu poprzez uzyskiwanie pełnych informacji na ich temat. Microsoft Dynamics 365 dzięki wprowadzonym rozwiązaniom pozwala zapewnić terminowość spotkań, a także udostępniać innym pracownikom informacje o nich.
  • Finanse i księgowość - szczegółowe funkcje raportowania, a także szczegółowe analizy finansowe i wbudowana analityka w czasie rzeczywistym daje możliwość zastosowania sprawozdawczości finansowej.

Ponadto w ramach funkcjonalności oprogramowania ERP dla branży usług profesjonalnych warto mieć na uwadze możliwość łatwego dostosowania do przepisów prawnych, a także prostotę w prowadzeniu rozliczeń wewnątrz firmy bądź organizacji, jak też zarządzania projektami i relacjami.

 

Poznaj nasze ostanie wdrożenia dla sektora usług profesjonalnych:

dotpay logo

Dotpay SA - spółka tworząca i obsługująca nowoczesne systemy płatności internetowych przy użyciu kart płatniczych oraz kanałów oferowanych przez polskie banki. Rosnąca liczba klientów Dotpay SA wymagała wprowadzenia systemu umożliwiającego sprawną ich obsługę. Microsoft Dynamics CRM realizuje ten i jeszcze kilka innych celów spółki. Nowy system miał przede wszystkim zwiększyć satysfakcję klientów Dotpay przez uporządkowanie i usprawnienie procesów sprzedaży i obsługi reklamacji. 

Dzięki wdrożeniu udało nam się osiągnąć następujące korzyści:

  • Sprawniejsza obsługa klienta i zwiększenie jego satysfakcji
  • Szybki dostęp do kompletnej informacji o klientach w jednym miejscu dla wszystkich zainteresowanych pracowników
  • Lepszy przepływ informacji pomiędzy pracownikami i działami w firmie
  • Usystematyzowanie pracy działu obsługi klienta i działu handlowego
  • Łatwość monitorowania pracy działu obsługi klienta i handlowców
  • Możliwość monitorowania efektywności i rentowności usług Dotpay SA
  • Możliwość realizacji kampanii marketingowych poprzez masową wysyłkę materiałów promocyjnych i innych  komunikatów serwisu Dotpay

Dowiedz się więcej o tym wdrożeniu: Wdrożenie Microsoft Dynamics CRM w firmie Dotpay SA

 

Case Study

BIK

ING Lease

Liberty Direct

Provident

e-max.it: your social media marketing partner