Przyspiesz cyfrową transformację dzięki rozwiązaniu Microsoft Dynamics 365!
Rozwijaj, ulepszaj i przekształcaj każdy aspekt swojej działalności, aby lepiej sprostać wyzwaniom zmieniającego się rynku i potrzebom klientów.
Zaangażuj klientów
Zbuduj spersonalizowane doświadczenia klienta we wszystkich punktach kontaktu z Twoim biznesem - od poszukiwania informacji o produkcie do zakupu.
Zwiększ możliwości pracowników
Daj pracownikom dostęp do narzędzi, które znają i informacji, których potrzebują, aby efektywnie wykonywać swoją pracę.
Optymalizuj działania operacyjne
Przewiduj i zarządzaj potrzebami biznesowymi dzięki inteligentniejszym procesom i predykcji danych.
Transformuj produkty i usługi
Wprowadzaj innowacje i nowe modele biznesowe, automatyzuj procesy i zmień podejście z reaktywnego na proaktywne.
Nowa generacja aplikacji biznesowych, które razem działają efektywniej. Zarządzaj każdym aspektem swojej działalności, korzystając z inteligentnych aplikacji, które doskonale współpracują w chmurze Azure - łącząc możliwości rozwiązania Microsoft Dynamics CRM i systemu ERP – Microsoft Dynamics AX.
Czym jest Microsoft Dynamics 365?
To innowacyjne oprogramowanie, które ułatwia zarządzanie wieloma aspektami działalności. To niesamowicie elastyczne narzędzie, które zapewnia kompleksowe wsparcie nie tylko w zakresie organizacji wszelkich procesów wewnątrz firmy, ale również w zakresie komunikacji z otoczeniem biznesowym. Nie musisz inwestować we wszystkie dostępne moduły – sprawdź, jakie funkcjonalności proponuje Microsoft Dynamics 365 i wybierz spośród nich te, które sprawdzą się w Twojej branży i Twoim przedsiębiorstwie.
Specjaliści Bonair zajmują się wdrożeniem Dynamics 365 w rozszerzonej wersji dedykowanej średnim i dużym przedsiębiorstwom (tj. zatrudniającym powyżej 250 pracowników) – Enterprise Edition. Wersja ta stanowi odpowiedź Microsoftu na rosnące potrzeby przedsiębiorstw z różnych branż. To chmurowe rozwiązanie biznesowe, które łączy funkcjonalności CRM (Microsoft Dynamics CRM) oraz systemu ERP (Microsoft Dynamics AX). Edycja ta zawiera aplikacje: Finance and Operations (Microsoft Dynamics AX), Customer Service, Retail, Talent, Marketing, Field Service, Project Service Automation, Sales i wiele innych. Połączenie innowacyjnych aplikacji biznesowych dopasowanych do Twoich potrzeb to gwarancja, że Twoja firma otrzyma wszystko, czego potrzebuje do osiągnięcia sukcesu.
Co zapewnia korzystanie z Microsoft Dynamics 365?
Rozbudowane narzędzie Dynamics 365 to prosty sposób na efektywniejsze zarządzanie strategicznymi obszarami przedsiębiorstwa – produkcją, dystrybucją, marketingiem, finansami, a także zasobami ludzkimi. To narzędzie wykorzystujące elementy sztucznej inteligencji, z pomocą której można łatwo, a przy tym dokładnie przeanalizować procesy w przedsiębiorstwie, a następnie zwiększyć ich efektywność. Zintegrowanie wielu aplikacji w jednej platformie zapewnia spójny system i szybki dostęp do wszystkich ważnych informacji, analiz i prognoz w jednym miejscu! Szeroki wybór aplikacji pozwoli na dopasowanie systemu do konkretnego zapotrzebowania.
Zapoznaj się z rodziną produktów Dynamics 365 i wybierz te aplikacje i moduły, które będą w 100% odpowiadać potrzebom Twojego przedsiębiorstwa!
Sales
Zwiększaj zyski swojej firmy. Zdobywaj więcej nowych klientów, wzmacniaj relacje z aktualnymi i zrozum ich potrzeby, a także szybciej zamykaj sprzedaż dzięki automatyzacji działu sprzedaży.
Gromadzenie i analiza danych w czasie rzeczywistym, zwiększanie efektywności sprzedaży w ramach cross-sell/up-sell. Podejmowanie decyzji na podstawie analiz oraz inteligentnie wybranych danych. Zarządzanie pozyskiwaniem potencjalnych Klientów i wzmacnianie relacji z aktualnymi. Zarządzanie lejkiem sprzedaży i prognozą sprzedaży.
Customer Service
Postaw na personalizację usług. Zyskaj lojalność klientów, używając szczegółowych informacji o ich doświadczeniu z firmą, aby zapewnić najwyższą jakość obsługi.
Tworzenie szytych na miarę procesów obsługi Klienta. Wielokanałowa komunikacja z Klientem (od komunikacji głosowej, przez czat do poczty elektronicznej) w ramach jednego, wspólnego interfejsu. Analiza zachowania Klienta, jego preferencji oraz historii współpracy z firmą. Automatyzacja powtarzających się zadań, budowanie bazy wiedzy i dobrych praktyk
Field Service
Zapewnij perfekcyjną obsługę wezwań serwisowych dzięki inteligentnym narzędziom i zwiększeniu skuteczności techników. Zwiększ lojalność klientów i efektywność wykorzystania swoich zasobów.
Optymalizacja procesów biznesowych, zarządzanie zapasami i efektywne wykorzystanie zasobów. Wczesne wykrywanie problemów i zdalne ich rozwiązywanie za pomocą zdalnego wsparcia. Zarządzanie zespołami serwisowymi, dopasowanie zasobów do wykonywanych usług. Analiza bieżących zleceń z historią naprawy, specyfikacją sprzętu i konfiguracją produktów.
Project Service Automation
Skutecznie zarządzaj firmą, której działalność opiera się na projektach i lepiej spełniaj oczekiwania swoich klientów. Twórz innowacyjne rozwiązania, zwiększaj wydajność, a także prognozuj rentowność projektów.
Optymalne planowanie pracy, zarządzanie czasem i wydatkami, oraz wydajne wykorzystanie zasobów projektowych za pomocą narzędzi analitycznych i prognostycznych, szablonów a także wizualizacji danych.
Finance and Operations
Optymalizuj kluczowe procesy w firmie dzięki kompleksowemu rozwiązaniu klasy ERP z zakresu finansów, budżetowania, windykacji, zarządzania magazynem, transportem, flotą czy produkcją.
Optymalizacja kluczowych procesów w firmie dzięki kompleksowemu rozwiązaniu w obszarach finansów, budżetowania, windykacji, zarządzania magazynem i zapasami, transportem, flotą czy produkcją. Tworzenie wiarygodnych raportów i umożliwienie pracownikom szybkiego podejmowania świadomych i celnych decyzji za pomocą inteligentnych i spersonalizowanych aplikacji.
Retail
Stwórz wyjątkowe doświadczenie zakupowe i zwiększ aktywność klientów dzięki połączeniu działań operacyjnych firmy w online, sklepach stacjonarnych i w back office.
Tworzenie wyjątkowych doświadczeń zakupowych Klienta dzięki połączeniu działań operacyjnych firmy w online, sklepach stacjonarnych i w back office. Ujednolicenie obsługi Klienta w wielu kanałach sprzedaży za pomocą intuicyjnych narzędzi. Zapewnienie spersonalizowanej, szytej na miarę obsługi konsumentów.
Talent
Rekrutuj, wdrażaj i angażuj pracowników z sukcesem dzięki inteligentnym usługom HR w chmurze.
Rekrutacja, wdrażania i angażowanie pracowników za pomocą inteligentnych narzędzi HR w chmurze. Wyszukiwanie najlepszych kandydatów, usprawnienie procesu zatrudniania i zarządzania cyklem życia pracownika. Pełna integracja z Office 365 i LinkedIn.
Marketing
Ujednolić sprzedaż i marketing, aby połączyć doświadczenia klienta z każdej interakcji dzięki Adobe Marketing Cloud.
Tworzenie skutecznych, wielokanałowych kampanii dostosowanych do profilu Klienta. Prowadzenie efektywnej segmentacji i docieranie do kluczowych odbiorców. Wielowymiarowe modele oceny Klientów i skuteczności ich pozyskiwania.
Customer Insights
Udostępniaj pracownikom informacje, które pozwolą im lepiej rozumieć potrzeby klientów i umożliwią poprawę ich obsługi.
Ujednolicanie danych z różnych źródeł i zapewnianie pracownikom pełnego widoku na Klienta 360 stopni. Wspieranie zespołów marketingu, sprzedaży i obsługi w świadczeniu wyjątkowych i indywidualnych interakcji.